Followers

Yayyy, Dapat Award!



wahhh, aku dpt award from nma pendek nya JIRAH. Thnxx jirah sebab bagi award tak tentu pasal.. hahah, sy menghargainya~ :D Lepas nih, boleh lar negok ape yang berlaku kat MAGIC BALL tuh kan~ Best2.. Boleh nengok masa depan, and macam2 lagi.. hahah!~ uhmm, nk cakap ape lagi ekh, ah, terima kasih sekali lagi yer cik Jirah yang tak terhingga sebab bagi award~ AND YOU KNOW WHAT~ that is my first time dapat award secara kebetulan dan tidak menyangka smpai macam tu skali.. hahahahah.. btw, thanx again~ :D

Tugas yang diberi setelah menerima award ini :

PERTAMA
 Jerit dengan sekuat kuat Kuat KUAT KUAT DENGAN JELAS nama tajuk blog


   [ ehem.. 1,2...3 and goo this is it WELCOME TO MY LIFE......     WELCOME TO MY LIFE. !!!!!!.. ehem, skit tekak jerit ouh!~  dah jelas kan??.. law xkuat and xjelas gak tuh, telinga ko yg der problem!~.. hahah ]


KEDUA

Sila cari haikal muzamel and fredy ilyas
hurmmm, siapa ekh??.. macam penah dengar lar, tapi kat mna ekh..ohhooo, baru aku teringat lar, kawan sekolah aku dulu lar.. law nk tau, dy lar creator award2 smua nih.. kan2..btol tak??.. jgn nk tipu ar, ngaku jer!!.. hahahha

KETIGA

Apakah soalan ketiga?? tugasan soalan ketiga nih ape ekh??.. spe punyer keje lar tnye soalan cam tuh.. ntah pape.. suka2 jer .. hahaha

KEEMPAT

yang keempat~ soalannyer cam mna nk jawab solan nih tanpa menjawab soalan ini??.. eyh, kepelikan betol, tapi takpe aku try jawab cam ner eyh, uhmm, jawab soalan ketiga tuh baru dapat jawab soalan keempat kan??.. haa tu larh jawapan, eyh, per nih, merepek jer.. wahahah!~ betol larh kan.. ok seterusnya yang terakhir

KELIMA

Tagkan menatang ni kepada 5 orang yg telah tagkan anda menatang nih sebelom ni..
hurmm, cam mna nk tag sbelom nih pon, orang tak penah nk tag aku, aku nih xla famous mna.. ahakzz..
tapi xpe..

aku tag ikut ska ati aku lar ekh.. nasib lar spe dpt

sahabat DOYAH
Sahabat TEYHA
Sahabat ZALIN
sahabat SYAZA


ok itu jer tag secara tak sengaja .. terima larh dengan seadanya


amik award anda disni  AWARD FOR YOU amik jgan tak amik!~

Thnx jirah!~



Share/Bookmark

Category:

1 comments:

_cik.laling_ said...

tq3......
hik3....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news