Followers

Nuffnang Ads


OHH NUFFNANG!~

kpd mereka yang dah pro tentang nuffnang ads~

Semalam kan, tengah malam semalam, jalan2 kat blog org.. korang punya blog lar.. korang kate dh click ads nuffnang tuh, ader celcom, coffee, mr. potato, flu, and sebagainya~, tapi kan biler check kat earnings xder pon!~, smpai skang masih xder ouh~ sedih gilerr.. xdpt earnings langsung.. APE DAH JADI??.. Ke korang saja, xclick pon??. hurm, xtau larhh.. atau pon maybe, nuffang tak update lagi earnings aku dapat atas korang click tuh!?.. macam mana proses dia nih?. fening2 lalat lawh~, penat ouh, jalan2 kat blog korang, click sna sni, tapi korang nyer earnings naek tak???.. ker aku yang salah, almaklumlah, aku baru join nuffnang 3 mggu baru, dan aku baru dpt 75sen..hahahah!~, low value lar beb, aku tak tau cam ner nih proses earnings nih, biler korang click ads nuffnang tuh, dy update terus ke tak??.. tapi biler tgk traffic, update terus.. masalahnyer skang nih earnings.. heran tol.. ker ataupon dy update kemudian earnings tuh??.. hurmm, ntahlarh..

any komen??.. or no komen??.. huh?

+Faidhi+

Share/Bookmark

Category:

6 comments:

Cikpuan Qiqi said...

bkn ke die lmbt skit update...dlm 3 ari jgk kalo xsilap

FaidhiAiman said...

ohh yer ker??
:D

hani said...

btul tu dia lambat sikit..mula2 dulu hani pun cam tu juga tapi lama 2 ok la tu..

FaidhiAiman said...

ohh, sorry lar,xtau pape, bab baru 3mggu join..
haha..

thnxx

Wan_hazel said...

NUFF nie..akan update stiap ari isnin je..law tak de earning tu..msh bru lah tu..yg pnting traffic kene bnyak..entri pun kene gempak..hehehe..pastikan dapat BR barulah earning lumayan..ehhehe

FaidhiAiman said...

hahah, ok2.
entry aku xbrape nak menarik sgt..
huh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news