Followers

Tawaran ke KOLEJ REACH!


Salam sejahtera ~

Hari ni, pagi tadi postman datang antar surat.. Bnyk gak dapat surat, surat ayah aku ngan aku, aku dapat dua surat hari ni!.. dengan bangganya aku bukak surat tuh..huhu, aku ditawarkan ke Kolej Reach~ Pengajian Diploma Kejururawatan dan Diploma Pengurusan Penjagaan Kesihatan (pembantu Jururawat) Pengambilan Jun 2010!

Dalam surat ni mengatakan (aku copy sebiji lam surat) heheh..
Sukacitanya dimaklumkan bahawa saudara ditawarkan untuk mengikuti pengajian yang tersebut di atas. Juteru itu saudara dijemput untuk menghadiri sesi temuduga seperti ketetapan berikut:

15.06.2010 (selasa) - Hotel KT mutiara, jln Sultan Islamil, Kuala Terengganu, Trg
masa                        - 9.00 pg - 2.00 ptg
Tarikh Lapor Diri     - 26.06.2010

Tawaran ini Terbatal dengan sendirinya jika pelajar tidak memenuhi syarat kemasukan yang ditetapkan
and bla bla blaaaaaa blaaa blaaa and seterusnya (malas nak tulis)

yang benar,
REACHCOLLEGE

haa, cam tu lar isi kandungan nya~

walaubagaimanapon, aku tak nak pergi lah sebab dah dpt uitm kan.. keputusan aku muktamad nak masok uitm.. :D hehe

LAGI SATU SURAT AKU DPAT SURAT YANG SAMA!.. masok nih DAH KALI KE-TIGA diorng antar nak tau INSTITUT KEMAHIRAN ANTARABANGSA SHOWME!~ so stupid larrhh!~.. orang dah tak nak masok dah larrr!~.. kang aku pegi pejabat dy kang!~.. errr, bosan lak surat sama jer and Institut yang sama!. law dari tempat laen tak pegak, asalkan jgn bnyk kali antar dah.. huhhh..

ok itu jer yang berlaku pada hari ini yang aku rasa nak post kat blog nih..
:D

ok bye~

+faidhi+

Share/Bookmark

Category:

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news