Followers

Recent Visitors

Ulat berwarna-warni


woww, tadi terjumpa ulat yang amat cantik woo, tak pernah nengok ulat cantik berwarna-warni, laen daripada yang lain ouh!, sempat jugak maen2 ngan ulat tadi, agak geli gak ar nak pegang, dan memang tak brani nak pegang pon, kot2 lar kan ader racun.. aptah lagi nnti gatal lak tangn cam ulat bulu!~huhu~ maen2 lar ngan ulat dengan lidi, penyapu sampah tuh.. amik patah kan lidi tuh, huh, nakal jugak aku nih.. hahah!~ benda yang menarik tak kan nak lepas kan, mesti nak kena maen2 dulu, xpenah nengok kan~ amik lidi tadi tuh, gi kat ulat, lekat lar dy kat batang lidi tu.. bawak dy gi kat tiang rumah, rupanya xleh lekat lak, sebab tiang tuh licin, ulat tuh boleh lekat kat benda2 yang kesat jer.. dah puas maen, letak lar ulat tu balik kat pasu bunga, lepas tuh, isi air, bwat2 siram pkok lar, hahah, tenggelam dia.. nak bernafas xleyh, dia berenang gi kat batang pkok huhu, selamat dia dari mati.. hehe, nakal betol! then esok pagi nengok, dah xder, hilang!~.. huh, xper larh, lantak kaw lar ulat nk gi mna pon, ader aku kesah..
hhahahahah!~..

ok itu jer
(sengal giler)

bye!~ :D



+Faidhi+

Share/Bookmark

Category:
Reactions: 

2 comments:

BeDa said...

Subhaanallah... benar-benar tanda kekuasaan Allah

Salam ukhuwah

Hapiz Rahman said...

lawa tapi jgn dipegang..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news