Followers

Recent Visitors

Jabatan Hal Ehwal Veteran ATM (JHEV)



Salam Sejahtera

buat mereka yang baca blog ini :D

hurmm, ari nih nak kena isi borang Skim Bantuan Kemasukan Ke Institusi Pengajian Tinggi Awam under JHEV!.. Rasanya dapat bantuan Rm500 kot.. heheh, bnyk nyerr, duit yayasan lagi Rm750 total smua dalam Rm1250!.. wahhh, bnyknye, sekelip mata jer dpt.. ahah~ syiokkk giler!.. tp xdpt lagi.. insyaallah lar kot dpt!.. :D

*Perhatian~
1.Bantuan ini khas untuk pendaftaran masuk ke pengajian peringkat diploma dan ijazah pertama shja
2.Dihadkan kpd IPTA dan Politeknik di bawah kendalian KPT
3.Sila sertakan dokumen2 yg disahkan berikut :
    ~Surat tawaran kemasukan
    ~Resit pembayaran Kemasukan




(ni lar dy borang2 yang perlu diisi serta dokumen yg berkaitan)

itu jer yang dia nak, dia ader dua borang, satu borang veteran (ayah/ibu) dan satu lagi borang peribadi pelajar..

banyak nak perlu disertakan nih, yang aatas tuh hanya utk peribadi pelajar, peribadi veteran lagi bnyk.. macam, nk kena fotostat itu ini.. hurmm, tapi xper, nk dwet, kna lar usaha lebih sket, sma gak cam belajar kan, nak berjaya kena lar usaha lebih.. betol tak??.. kan2??.. heheh, sempat lagi ceramah mukadimah.. hahahahh..

ok stakat tuh jer nak gitaw.. hehe

byee

+Faidhi+

Share/Bookmark

Category:
Reactions: 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news