Followers

Hipokrit


Putus Kawan 

Ape semua ni?..
aku benci mereka-mereka yang talam dua muka;hipokrit
aku layan diorang, 
balas mcj dyorng,
dyorg tnye aku jawab,

tapi

benda tu semua nya kejap,
aku terasa hati ngan si dia nih dan mereka yang berkenaan,
ade sorang ni dulu best je chatting ngan aku dy ckp,
tapi dh bape lama lepas tuh,
dy wat bodo,
da xchatting ngan aku lagi,
aritu kata dia nak kawan,
tapi sekarang hampeh,
aku ade kat laman chatbox tu,
dia boleh senyap,
dh tak mesra mula2 kenal.

hurm,

so much different yg berlaku kat dy,
tapi, memang aku dh agak,
dy xkan kawan ngan aku,
oppss,dy kawan still ckp ngan aku,
tapi jarang,
aku perhatikan jer dy chat ngan org laen,
tapi bila aku type sket, dy pun senyap.
dy xbalas mcam org laen.

mulai skang aku putus kawan!
aku block FaceBook dia..
aku tau, dy xnk kawan.
so aku delete.

thats all~

+Faidhi+


Share/Bookmark

Category:

4 comments:

doyah said...

ayoyoy..pasai apa ni faidhi?
sdehh?

FaidhiAiman said...

ntah lar~
aku benci gile!!!!!!

iniAKU said...

huhu.aku pon menyampas ngn org mcm ni. bajet bagus

♛ Rose Wolfsbane said...

aih...jgn la mara2...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news