Followers

Recent Visitors

Jamuan De Sri Wangsa, Gong Badak


Assalamualaikum.. and salam sjahtera
ok, jamuan ni dah lma agak2 dalam 25/3.. aah, btol ar, kat gmbar tuh ader tulis kan.. hahahh, ok..Jamuan nih cg blanja sebab ktaorg dpt A+/A/A- dalam math.. nma cg tuh uhm Pn. Rosmawati.. dy lar yang blanja kami smua.. ok lar restaurant cg tempah tuh, mkan di pon leyh tahan sedap.. cuma uhmm, cuma cuma, uhm, ikan ntah pape ntah keras nk mmpos, smpai nk patah gigi gigit ikan tuh, tapi xper, da lapar punyer hal bukan kesah sgt pon, keras tak keras, mkan gak an!.. hahahh.. da lma xmkan ngan kawan2.. windu pulak, time tu larh first kitaorg jumpe and kumpul ramai2 makan sma2.. first time jmpe lpas SPM!.. punye larh lma.. hurm, windu tuh tetap ader an, spe xwindu ngan kawan baek smua.. bkn snang nk jumper lagi pas nih kan..lpas nih smua bawak hal masing2.. ishh, gd luck ar eyh korng menempuh hidup mendatang.. huhu, k larh.. kat bawah nih ader gmbar kengan msa reunion ari tuh.. tengok larh yer~


Ery dan Saya (faidhi)


haahhhah, smua tgah siap2 nak makan, pewot dah berbunyi!..


haaa, ni lar dy ikan yang sya mksudkan tadi.. punyer larh keras, agaknyerlpas goreng2 bnyk kali tuh yang keras tuh kot.. ikan pe ntah.. lapar punyer pasal, makan jer larh!..


hahahh, time for makan!.. tp gmbar nih dah abes makan nyer.. huhu.. wahh, ery makan ekor ikan ngan kepala ikan skali dy kebas.. patot ar sihat sgt ery.. heheh


suka aper tuh ery?.. ohh, mkan ekor ikan rupernyer.. hahahh


makan jangan tak makan!


group table kitaorg ar nih.. huh, licin tu beb!.. lapar sgt, skang da kenyang.. hahah


sekarang acara sesi bergambar pulak, hehe, nk bwat kenangan lar kate kan.. SMILE!
DARI KIRI BELAKANG: Farihah, SAYA(Faidhi), Ery, Salam, Daus, Abe jat, Azura
Kiri TENGAH: Syahida, Ain natrah, Cg Normaliati, Cg Rosmawati, Uztazah Normalia, Munirah, Nasuha
Kiri Depan: Izu, Zubaidah, Izi, Nadiah, Epah, Asmalia, Pehin..


Peace


Cikgu-Cikgu, uhm yang kiri ngan kanan skali tuh bkn cg, menumpang jer tuh, nk interprem gak..

ok, itu jer gmbar2 yang saya ader amik dari kawan gak sbenarnye, hahahh.. hurm, yang ini jer ade.. ok larh, smpai sini jer stakat nih.. nanti saya bwat lagi ok!.. oppss, lupa nk ucap time kasih kat cg.. hehehh, TERIMA KASIH CIKGU!..
Assalamualaikum.

+Faidhi+

Share/Bookmark

Category:
Reactions: 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Blogger news